Які книжки купують успішні бізнесмени

Стиль і бізнес

На Київський міжнародний економічний форум з'їхалися експерти, бізнесмени, інвестори. Там також працював книжковий стенд. The Page довідалося, які книжки розкуповують заможні й успішні.

  • «Alibaba. Будинок, який збудував Джек Ма»


alibaba.png

Фото: K.Fund

Не дивно, що «Алібаба» користується попитом на Київському міжнародному економічному форумі – цього року його відкрив саме Джек Ма, китайський бізнесмен, засновник Alibaba Group. Цей спікер підкорив зал: був доброзичливим, ділився власним досвідом і давав правильні поради. Частина з них є в книзі Дункана Кларка, давнього знайомого Ма і консультанта Alibaba

  • «Вінстон Черчилль. Ніколи не здавайтеся»


cover1-w600.jpg

Фото: Ексмо

Це справжній бестселер форуму. У перший день до обіду на стенді з двадцяти примірників залишилося два – майже все розібрали. У книзі зібрано 25 законів лідерства на прикладі життя Вінстона Черчилля. Ще до кожного закону даються пояснення та поради, як його застосовувати в наші дні.

  • «Йди туди, де страшно. Саме там ти знайдеш силу»


cover1-w600-1.jpg

Фото: Ексмо

Мотиваційний твір бізнес-тренера Джима Лоулеса про те, як долати страхи та внутрішні бар'єри. Цікаво, що автор випробував методику на собі: навчився пірнати на глибину без акваланга та їздити верхи. Страхи він називає тиграми, а щоб їх приборкати, пропонує десять простих правил, які, як з'ясувалося, цікавлять підприємців.

  • «Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст»


pyshy.jpg

Фото: Book Chef

Якщо таку книгу купують, то ми робимо висновок, що бізнесмени хочуть навчитися писати гарні тексти. І якщо не для роботи, то для себе. Автори – редактори сервісу перевірки тексту «Главред» – проводять справжній майстер-клас для читачів. Додатковий плюс: українське видання, адаптоване з урахуванням правил рідної мови.

  • «TED Talks. Слова змінюють світ. Перший офіційний посібник з публічних виступів»


cover1-w600-2.jpg

Фото: Ексмо

Ідеолог і куратор TED Кріс Андерсон розповідає, як правильно виступати перед публікою. І головне навіть не в тому, як триматися, а у самому виступі. Він має бути не нудним, не банальним, а таким, щоб вас слухали з цікавістю. Робимо другий висновок: бізнесмени хочуть не тільки навчитися добре писати, але й красиво говорити.

  • «Усі брешуть. Але Інтернет знає твої думки»


567x809-cover-all-lies-web-min.jpg

Фото: K.Fund

Фахівець з Data Science Сет Стівенс-Давідовіц стверджує, що скільки б люди не обманювали оточуючих, їх все ж таки легко розкусити. Досить подивитися на те, що вони шукають в Інтернеті. «Усі брешуть» стала книгою року за версією журналу The Economist і бестселером New York Times. І ще вона потрапляє під категорію «18+».

  • «Becoming. Становлення»


stanovlennia.jpg

Фото: Book Chef

Бестселер №1 New York Times вийшов в українському перекладі. Becoming – це мемуари Мішель Обами. Колишня перша леді США розповідає про дитинство, описує події, які сформували її характер, ділиться секретами, як бути професіоналом, а разом з цим гарною мамою та дружиною, а також, як боротися з труднощами та досягати успіху. У світі вже продано 10 млн примірників. Читачі наголошують, що книга надихає.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Як побудувати бізнес. 15 порад засновника Alibaba Group Джека Ма Стиль і бізнес

Як побудувати бізнес. 15 порад засновника Alibaba Group Джека Ма

5 міфів про 5G Стиль і бізнес

5 міфів про 5G

Навіщо luxury-гігантові LVMH потрібна Стелла Маккартні. 5 фактів про нову угоду Стиль і бізнес

Навіщо luxury-гігантові LVMH потрібна Стелла Маккартні. 5 фактів про нову угоду