Навіщо luxury-гігантові LVMH потрібна Стелла Маккартні. 5 фактів про нову угоду

Стиль і бізнес

Англійська дизайнерка Стелла Маккартні і французька група LVMH оголосили про партнерство. Подробиці угоди розкриють у вересні, а поки що The Page зібрало всі відомі факти про нову співпрацю.

  • Угода – несподіванка для ринку

У березні 2018 року Стелла Маккартні викупила 50% Stella McCartney у групи Kering, з якою співпрацювала протягом 17 років, і стала одноосібною власницею бізнесу. Тоді дизайнерка раділа такій можливості. Опціон на викуп частки діяв до кінця березня. Маккартні знайшла потрібну суму, а журналістам пояснювала, що як мати чотирьох дітей вона мусила взяти іменну марку під власний контроль.

Розставання було дружнім: Стелла планувала співпрацювати з Kering з питань етичного ставлення до навколишнього середовища і залишитися в раді директорів Kering Foundation. Втім, вона не приховувала, що отримувала безліч пропозицій від потенційних інвесторів – до неї зверталися через соцмережі, на різних заходах і навіть у школі.

  • Вирішальний фактор – ставлення до навколишнього середовища

Стелла Маккартні розповідає, що були цікаві пропозиції, але жодна не змогла зрівнятися з пропозицією родини Арно. До речі, Стелла товаришує з Антуаном Арно, сином президента LVMH Бернара Арно. Але вирішальним фактором стало те, що зараз називають терміном Sustainability.

Це стійкість навколишнього середовища до впливу людини. Широке поняття, куди входить дбайливе ставлення до природи, розумне споживання, соціальна безпека. Мода – індустрія номер два у світі, яка найбільше забруднює планету (на першому місці – нафтова промисловість). З одного боку, зрозуміло, що з цим потрібно щось робити. З іншого боку, не зрозуміло, що саме робити: якщо виробляти менше одягу, то індустрія загине; якщо все залишити так, як є, то згодом загине планета.

  • Вигода LVMH

Коли про Sustainability ще ніхто не говорив, Стелла Маккартні (вегетаріанка, захисниця природи і прав тварин) вже будувала свою марку за цим принципом: ніякого хутра, ніякої шкіри, одяг і аксесуари з переробленого сміття. Дизайнерка достукалась до своїх покупців, і її товари користувалися попитом. Вона побудувала справжню люксову марку, яка до того ж ще й екостійка.

Якраз те, що потрібно LVMH, яка була першою великою компанією у Франції, що створила цілий відділ з етичного ставлення до природи. Причому ще 25 років тому, раніше Стели, але широка громадськість нічого про це не знає. За допомогою нової марки, якою керує дизайнерка-активістка, група планує створити і зміцнити репутацію головного прихильника Sustainability на модному ринку.

  • Вигода Stella McCartney

Стелла зберегла контрольний пакет акцій своєї компанії, на відміну від співпраці з Kering, де частки були 50 на 50. До речі, це рідкісний приклад, коли велика компанія купує міноритарний пакет. Також дизайнерка отримала багатого ділового партнера, який готовий фінансово підтримувати всі її екологічні ініціативи, що обходиться досить дорого.

Маккартні залишиться креативним директором Stella McCartney, а також стане спеціальним радником Бернара Арно і членів виконавчого комітету LVMH з питань стійкості та етичного ставлення до навколишнього середовища.

  • Новий напрямок для інвестицій

Ця угода позначила новий тренд. Якщо такий гігант, як LVMH, інвестував у стійкість, екологічність і розумне споживання, то воно того варте.

Цікаво, що їхній головний конкурент підтримав ініціативу уряду Франції зробити моду екологічно стійкою. Так, голова Kering Франсуа-Анрі Піно на прохання Еммануеля Макрона розробляє перелік цілей екостійкого розвитку галузі напередодні серпневого саміту G7 в Біарріці.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

5 міфів про 5G Стиль і бізнес

5 міфів про 5G

Леді Гага запускає марку макіяжу. 5 фактів про новий бренд Стиль і бізнес

Леді Гага запускає марку макіяжу. 5 фактів про новий бренд

5 успішних парфумерних стартапів останніх років Стиль і бізнес

5 успішних парфумерних стартапів останніх років