5 успішних парфумерних стартапів останніх років

Стиль і бізнес

Марки та аромати, які полюбилися

Ніша сьогодні в моді. Щороку у світі з’являються десятки нових парфумерних брендів з класними ароматами у красивих флаконах і з правильними портфоліо, але приживаються лише найкращі. The Page дослідило ринок і обрало марки, які вдало розпочали, здивували конкурентів і запам’яталися покупцям.

Фото на пам’ять

olfactive-trio-2-(1).jpg

До того, як створити власний бренд Olfactive Studio, француженка Селін Верлер набувала досвіду в компанії LVMH, де саме й займалася парфумерією. Для себе вона придумала таку фішку: спочатку знаходити цікаві фотографії, а потім під них створювати аромати. Першим став Autoportrait. Чорно-білий автопортрет фотографа Люка Лапотра на тлі неба, що віддзеркалюється у воді, зробили у вигляді деревної композиції. Зараз у Olfactive Studio 15 ароматів і стільки ж авторських фото. Вирішальним моментом у просуванні марки став запуск проекту в соцмережах. У 2011 році найбільш популярним був Facebook: там спілкувалися і блогери, і поціновувачі парфумерії. Марка почалася зі сторінки «Блог про аромати, яких немає (поки що)!», де охочі голосували за назву, флакони й упаковку. Звісно, що на аромати, до яких кожен номінально доклав руку, люди чекали з нетерпінням.

Міланська опера

Masque-Milano-group.jpg

Історія Masque Milano почалася в бізнес-школі університету Politecnico di Milano. Там зустрілися майбутні засновники марки: Ріккардо Тедескі був студентом, Алессандро Брюн – викладачем. Обидва зійшлися на любові до мистецтва, парфумерії, предметів розкоші, і вирішили створити власний бізнес-проект, який би поєднав ці сфери. Натхненням став оперний театр Ла Скала. Так, за концепцію обрали італійську оперу. Звідси упаковка з червоним оксамитом, а також нумерація актів і сцен на флаконах. Ще Masque Milano вирішили співпрацювати з молодими парфумерами і робити з них зірок. На сьогодні в їхній команді 9 носів, серед яких суперпопулярні зараз Сесіль Зарокян і Бруно Йованович.

Дитяча мрія

bdk_1.jpg


Бренду BDK Parfums чотири роки. У його активі – дві колекції ароматів, колаборація з паризьким Le Bön Marche, корнер в лондонському Harrods. У планах – запуск третьої колекції з легендарним парфумером Морісом Руселем. BDK Parfums був дитячою мрією Давида Бенедека, випускника Institut Francais de la Mode. Давиду 30 років, він народився в Парижі в румунсько-марокканської сім’ї, скільки себе пам’ятає, захоплювався ароматами. Усі свої заощадження вклав у розвиток власного бренду, сам придумав флакони в стилі ар-деко, ковпачки в формі даху Великого палацу та упаковку у вигляді книги, де на корінці написана назва з транскрипцією, вказані ноти аромату та джерело натхнення. До речі, першу партію ковпачків довелось відбракувати, що стало великим ударом для бізнесмена-початківця. Давид вважає, що на шляху до успіху найбільше йому допомогли позитивний настрій та віра в перемогу.

Венеція у флаконі

merchant_2.jpg


Венеція – таке місто, звідки обов’язково хочеться привезти сувенір. Зазвичай це карнавальні маски, муранське скло і буранське мереживо. Речі гарні, але не універсальні. Віднедавна з’явилась додаткова опція – аромати The Merchant of Venice. Флагманський магазин розташований у районі Сан-Марко, в будівлі старовинної аптеки, ще один – в аеропорту Марко Поло, тобто без подарунка залишитися неможливо. Засновники марки, родина Відал з Венеції, придумали аромати на будь-який смак. Тут є колекції Murano і Murano Exclusive в фірмовому склі, колекція для чоловіків Nobil Homo, колекція парфумерних екстрактів Flames, колекція моноароматів Museum Collection, які можна змішувати. Плюс аромати для дому, свічки й дифузори в муранських вазах, парфумоване мило й ароматна косметика.

Ароматне чаювання

stateofmind_1.jpg

State of Mind – молодий французький бренд, який об’єднує парфумерію та чай. Ідея ось яка: відобразити різні стани душі так, щоб для кожного стану вийшла своя колекція – чай, парфуми, свічка й дифузор для дому. Автор ідеї Катрін Баландін 20 років займалася дистрибуцією і знала всі нюанси парфумерно-косметичного ринку. Для роботи над своїм проектом вона вибрала найкращих фахівців. Ароматні чаї збирав сомельє у п’ятому поколінні Олів’є Скала; парфуми робила Карін Дюбрей (вона ж автор бестселера Lanvin Éclat d’Arpege); іллюстараціі малювала українська художниця Олена Міненко, яка співпрацює з Hermes. Правильна команда – головний секрет успіху марки. Але до цього треба додати нестандартні комерційні рішення. Наприклад, участь у виставках дизайну та інтер’єрів, де небагато прямих конкурентів і чимало серйозних потенційних покупців.

Фотогалерея

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

5 міфів про 5G Стиль і бізнес

5 міфів про 5G

Навіщо luxury-гігантові LVMH потрібна Стелла Маккартні. 5 фактів про нову угоду Стиль і бізнес

Навіщо luxury-гігантові LVMH потрібна Стелла Маккартні. 5 фактів про нову угоду

Леді Гага запускає марку макіяжу. 5 фактів про новий бренд Стиль і бізнес

Леді Гага запускає марку макіяжу. 5 фактів про новий бренд