Давид Бенедек про парфумерний бізнес

Інтерв'ю

Quote«Разом з ароматом люди купують його історію»

BDK Parfums – молодий французький бренд, в портфоліо якого вже дві колекції ароматів і співпраця с кращими рітейлорами. Його автор Давид Бенедек розповів The Page про те, як запустити свою парфумерну марку і як її розбудовувати; порадив, як безпомилково вибрати нішеві парфуми; підказав, які аромати сподобаються тим, хто не любить парфумерію.

  • Про те, чому в парфумерії так багато нішевих марок

Ситуація така: з одного боку, є люди, які по-справжньому вірять в парфумерію, хочуть виявити свої почуття за допомогою ароматів, зробити щось нове. З іншого боку, є люди з грошима. Вони не знають, чим зайнятися у житті, і раптом вирішують створити свій аромат. При цьому не розбираються в ароматах, парфумерії та в цьому бізнесі, не мають планів і стратегії. Цих людей дуже багато. Напевно, тому зараз така велика кількість брендів. Цікаво інше – скільки з них залишиться, а скільки зникне через пару років.

  • Про те, як при такому широкому виборі придбати справді хороший парфум

Головне – не поспішати. Кожен аромат потрібно тестувати на собі: нанести його на шкіру і прожити з ним день, побачити реакцію людей протягом цього дня. Тоді ви зрозумієте, чи підходить вам така парфумерна композиція, чи зручно з нею, збирає вона компліменти. Якщо так, то купуйте.

  • Про найголовніше в парфумерній справі

Найголовніше – це парфум. Він має бути гарним, якісним, і має подобатися людям. Звичайно, певну роль відіграє дизайн флакона і упаковка. І маркетингові ходи, безумовно, важливі. Проте, є безліч скромних невеликих марок, які досягли успіху саме завдяки ароматам. Я б ставив на якість і аромати. Ще один важливий момент – історія парфуму і джерело натхнення. Купуючи парфумерію, людина хоче чогось більшого, ніж просто ароматну композицію. Така покупка дуже особиста, адже вона стає частиною повсякденного життя. Разом з ароматом люди купують його історію і бекграунд.

  • Про те, навіщо нішевим маркам парфумовані лінії

Чесно, я не знаю. Моя марка дуже молода. Щоб закріпитися на ринку, я сфокусувався саме на парфумах, а не на додатковій косметиці. Але у BDK Parfums є аромат для прання. Я зробив його жартома. То був спільний проект. Людям ця штука сподобалася, тому BDK випускає такий парфумований пральний порошок.

  • Про те, чи важливі нові технології для сучасних парфумерів

Нові технології допомагають просувати свій бізнес і розповідати про новинки. Наприклад, сайти, блоги, сторінки в соціальних мережах – добра річ, адже колись про нові аромати дізнавалися лише з журналів. Зараз у людей така кількість інформації, яка раніше була просто нереальна. Для парфумерії це добре. А ось парфуми, на мою думку, не мають бути занадто технологічним продуктом, інакше вони втратять свій шарм. Навіть жест, яким наноситься аромат, мусить залишатися таким самим. Це так по-французькому. Щодо сучасних компонентів, то синтетичні молекули можуть бути прекрасними, особливо в поєднанні з натуральними нотами.

  • Про новий тренд, коли люди відмовляються від парфумерії, щоб пахнути не ароматами, а собою

Питання дуже відповідає моменту. Особисто я думаю, що у людей має бути вибір – носити аромат чи ні. Якщо комусь не подобається парфумерія – не носіть. Але я впевнений, що можна чудово підкреслити індивідуальний запах саме за допомогою ароматів з певними нотами, наприклад, з синтетичними молекулами. Таким чином ви зможете наносити парфуми і не думати про те, що вони на вас є. До речі, я зараз працюю над схожим проектом. Це буде аромат без сильного запаху. Гадаю, молоді цікаво щось таке. Мені самому подобається ця ідея.

  • Про те, що допомогло досягти успіху

Думаю, в бізнесі ніколи не можна здаватися. І не слухати тих, хто говорить, що нічого не вийде. Коли я розповідав про свою ідею родичам і друзям, вони переконували мене, що таких проектів багато. А потім питали, чим мої аромати відрізнятимуться від інших. Я ж завжди відповідав, що відрізнятимуться тим, що це мої аромати. Я з юності захоплювався парфумерією і так хотів бути в цьому бізнесі, що ніхто не зміг мені перешкодити. Радий, що слухав своє серце, адже якби прислухався до чужих порад, у мене б зараз нічого не було. Щось лякає – долайте страх; щось не вдається – не зупиняйтеся і йдіть далі. Шукайте правильних людей, які вам повірять. І мисліть позитивно, тоді цей позитив повернеться.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Як заробити на скандалі. Інтерв'ю з творцем парфумерії Etat Libre d'Orange Інтерв'ю

Як заробити на скандалі. Інтерв'ю з творцем парфумерії Etat Libre d'Orange

Як заробити на ЗСЖ. Інтерв'ю з організатором марафонів Інтерв'ю

Як заробити на ЗСЖ. Інтерв'ю з організатором марафонів

Правда. Катрін Денев про щастя і ставлення до старості Інтерв'ю

Правда. Катрін Денев про щастя і ставлення до старості