А що ж ви хотіли? Про червону доріжку ОМКФ

Експерти

керуючий партнер FashionHub UA Вадим Медведєв

Навалилася поважна стильна публіка на дам, які дефілюють по червоній одеській доріжці, розбила в пух і прах їх прагнення відповідати хоч якось хоч чимось заявленому дрес-коду, закатала в асфальт витрачені ними чималі гроші на нові наряди, дуже незручні туфлі, на брови і макіяж.

А що ж ви хотіли?

Чи у нас є кому виховувати смак? Давайте розберемося:

1. Українські дизайнери опинилися в дуже делікатному становищі:

  • Виробляти індивідуально — означає поставити цінник вище дуже непоганої імпортної дизайнерської сукні або наступити собі на горло і дати неймовірну знижку, сподіваючись засвітитися. А український клієнт без знижки (неважливо де – в Сільпо, в ательє або в хімчистці) відчуває себе неповноцінно.
  • Для того, щоб тебе цінили і купували, треба весь час показувати щось нове, а на натхнення немає часу – то соцмережами займатися, то закупівлями тканин, то кастингом моделей на Тиждень Моди, то шукати кравців подешевше, то гроші рахувати, то за ідеями в Париж з Міланом злітати.
  • Для того, щоб заробляти, треба шити, шити серійно, отже, впаде якість, яка і так в’яленька, якщо чесно. Виробляти серіями — означає піти від очікуваної нашими дамами ексклюзивності, а «я не одягну того, що на цій…» ще ніхто не відміняв.

2. Українські стилісти загалом окрема історія:

  • Для того, щоб швендяти по бутіках за 10% комісії, смак не потрібен; головне запам’ятати, що клієнту треба і домовитися про додаткову знижку від торговельної точки.
  • Для того, щоб возити бюджетних туристів по аутлетах в Італії (від 10000 грн) або в Мануфактуру (до 10000 грн), збираючи їм «прострочені» луки з брендів, що збанкрутували, креатив не потрібен.
  • «Заробляти» на сторіз в Інстаграм, позуючи в примірочній перед дзеркалом або проводячи «семінари» для розслабленої ігристим аудиторії можна, але це треба робити професійно, або дуже часто, а бюджети брендів небезмежні.
  • Не біжать українські дами по бутіках в пошуках сукні як у Осадчої, лука, як у Юрушевої або взуття як у Єфросиніної, не біжать. Тому що немає ікон стилю в своїй вітчизні, бо «я не одягну того, що на цій…» (див. вище), тому що «я сама собі стиліст».

Нікому займатися нашими з вами образами, всі зайняті, і біжать дами по знайомим, подругам, згадують телефони ательє, «вигадують» собі луки, збирають з того, що було, а ще ж і зачіскою треба зайнятися, і брови повищипувати. І все це не за всі гроші світу – бюджет ще ніхто не відміняв.

Так що не критикуйте оту за відсутність білизни, а оту за виріз до пупа, а оту за балетну пачку на натруджених стегнах, а оту за те, що стирчать нитки на швах, не поливайте брудом за макіяж «вечірня Аркадія», за зачіску як у Бейонсе позаминулого року, не треба. Вони прекрасні у своїй недосконалості. І зробили вони все це самі, самі зробили – самі і виправлять, якщо буде необхідно.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Б'юті-мінімум. Як доглядати за шкірою восени Експерти

Б'юті-мінімум. Як доглядати за шкірою восени

Тетяна Святенко
Тетяна Святенко
професор, доктор медичних наук, експерт МОЗ зі спеціальності «Дерматологія»
Новинки тижня: дитяча парфумерія на основі термальної води та Instagram-макіяж Експерти

Новинки тижня: дитяча парфумерія на основі термальної води та Instagram-макіяж

Яна Панюшкіна
Яна Панюшкіна
редакторка The Page Style
На два метри ближче до Бога. Чому нас вчить верхова їзда Експерти

На два метри ближче до Бога. Чому нас вчить верхова їзда

Маргарита Яковлева
Маргарита Яковлева
журналістка, продюсерка фільму «Слово Праведника»